On - line cvičení

Tato cvičební jednotka DNS je zaměřena na posílení horní části trupu, především hlubokého stabilizačního systému. Během tohoto cvičení si vyzkoušíte cvičit za pomoci therabandu, tedy barevného gumového pásu. Pomocí něhož velmi šetrně můžete procvičit jednotlivé svalové partie a nutíte tělo provádět cviky správně, a pouze dokud je opravdu svedete. Gumu byste totiž měli natahovat pouze dokud dokážete překonávat její odpor, a tak efektivně zahřívat svalovou hmotu.

Během tohoto cvičení si můžete vyzkoušet cvičení určené pro těhotné a maminky po šestinedělí. Tato lekce je zaměřena na bederní páteř.

Cvičení vedené fyzioterapeutkou je zaměřené na posílení a uvolnění horní části těla. Cvičení lze praktikovat jak na míči, tak na židli, či pouze ve stoje., Cvičení je primárně určené maminkám a těhotným ženám, ale na své si přijde každý, kdo problémy s krční a bederní páteří, bolestmi zad obecně. Toto cvičení a další jiné nabízí zaměstnavatel ŠKODA AUTO a.s. pro své zaměstnance zcela zdarma, jako jeden z mnoha preventivních programů.

Pod vedením fyzioterapeutky si zacvičíte akrálně vzpěrná cvičení pro napřímená záda. Cvičení je zaměřené pro pokročilé, ale zvládnou ho i začátečníci. Při cvičení konceptu ACT se aktivují pohybové vzory při vzpěru o akrální (koncové) části končetin – patka dlaně a pata, které tvoří opěrné body napomáhající k napřímení páteře. Pravidelným cvičením této metody lze docílit napřímení a stabilizace páteře a končetin, změny svalového napětí, zlepšení koordinace, pozornosti a zvýšení koncentrace. Toto cvičení a další jiné nabízí zaměstnavatel ŠKODA AUTO a.s. pro své zaměstnance zcela zdarma, jako jeden z mnoha preventivních programů.

Balanční podložka je skvělý nástroj pro amatéry i profesionální sportovce. Při cvičení na ní totiž zapojíte ještě více svalů než normálně, protože se vám bude hůř udržovat rovnováha. Díky tomu skvěle posílíte nejen povrchové svaly, ale především ty hluboko uložené, které jsou ještě důležitější! Pod vedením fyzioterapeutky se nejprve během lekce protáhnete, následně zahřejete a posílíte důležité partie Vašich nohou a zad.

Dnešní cvičení je zaměřené na posílení středu těla, zádových svalů a hodní částí těla. Kondiční cvičení je věnováno cvikům na velkém gymnastickém míči. Tuto lekci a další jiné nabízí zaměstnavatel ŠKODA AUTO a.s. pro své zaměstnance zcela zdarma, jako jeden z mnoha preventivních programů. Sledujte novinky na ŠKOFITU.

Přinášíme Vám další lekci cvičení určenou nejen pro těhotné a maminky po šestinedělí. Tato lekce je zaměřena na ranní protažení a aktivaci vnitřní energie. Během cvičení projdete všemi asánami pozdravu slunce.

V tomto videu si můžete vyzkoušet spirální jógu. Tedy jógu obohacenou o moderní poznatky trojrozměrného spirálního pohybu a principy myofasciálních (svalovovazivových) řetězců a energetických linií v souladu s funkční anatomií lidského těla (kineziologie). Je to jóga rozšířená o znalosti správného postavení a vzájemného vyladění jednotlivých částí a koordinačních celků lidského těla. Učí správnému držení těla a tím výrazně zlepší proudění energie a zvýší tak účinek cvičení. Ve videu se můžete naučit cestu k preciznímu provedení jógových ásan pomocí jógových pomůcek.

Spiraljoga se zaměřuje na správné postavení těla v asánách i v běžném životě. Stejně jako DNA, nebo pupeční šňůra tvoří spirálu, tak i naše tělo je uspořádáno v jednotlivých spirálách. Celé tělo je propojeno systémem svalových řetězců, které fungují v návaznosti na sebe. Pokud máme špatné pohybové návyky, naše tělo se přizpůsobí a určité postavení začne kompenzovat. Např. se zadečkem vystrčeným dozadu je povolené břišní svalstvo (tzv. vyvalené bříško), zároveň prolomená bedra (tlak až bolest v bedrech), a kompenzací vystrčená hlava dopředu(přetížená krční páteř a z ní bolesti hlavy), případně hrudní kyfóza, zároveň pak chodidlo bez klenby(mohou vznikat například haluxy).Pravidelným cvičením dochází k postupné úpravě postavení těla, zlepšení kondice svalů i kloubů a případnému vymizení bolestí pohybového aparátu.

Toto cvičení pod vedením fyzioterapeutky Ivany Fidrmucové je zaměřené na protažení celého těla a posílení dolních partií. Během této lekce získáte inspiraci pro kondiční cvičení a cviky s overballem.

Pod vedením fyzioterapeutky Ivany Fidrmucové si vyzkoušíte kondiční cvičení na bosu. Lekce je zahájena protažením a následně posílením celého těla. Při cvičení na BOSU je nesmírně důležité precizní provedení a respektování limitů vlastního těla.

Tato cvičební jednotka určená nejen pro těhotné a maminky po šestinedělí, je zaměřena na dolní končetiny. Vybrané cviky fyzioterapeutkou Věrou Pleskotovou, Vám pomohou končetiny nejen protáhnout, ale i posílit.

SPIRÁLNÍ JÓGA – tradiční techniky jógy, školy B.K.S. Iyengara, obohacené o moderní poznatky trojrozměrného spirálního pohybu a principy myofasciálních (svalovovazivových) řetězců a energetických linií v souladu s funkční anatomií lidského těla (kineziologie).
Je to jóga rozšířená o znalosti správného postavení a vzájemného vyladění jednotlivých částí a koordinačních celků lidského těla. Učí správnému držení těla a tím výrazně zlepší proudění energie a zvýší tak účinek cvičení.