FAQ

Přihlášení se do ŠKOFIT týmu

1) Jak se stanu členem ŠKOFIT týmu?
Registrace všech nových členů týmu probíhají přes email: skofit@skoda-auto.cz. Na tento email zašlu registrační formulář, který je ke stažení na webových stránkách https://poliklinika.skoda-auto.cz/skofit/skofit.

2) Kdo může být členem ŠKOFIT týmu?
Každý, kdo má zájem o sport a zdravý životní styl, a chce se aktivně zapojit do ŠKOFIT týmu.

3) Kde naleznu veškeré informace o ŠKOFIT členství? 
Na webových stránkách Polikliniky ŠKODA AUTO https://poliklinika.skoda-auto.cz/skofit/skofit.

4) Jaké údaje o mně bude ŠKOFIT potřebovat k registraci?
Jméno, příjmení, email, až 5 oblíbených sportů a informaci, odkud jste se o ŠKOFIT týmu dozvěděl/a.

5) Jsou má data dobře ochráněna?
ANO. Veškerá data, která poskytnete při registraci ŠKOFIT týmu slouží čistě jen pro administrativní a statistické účely.

6) Jaké výhody plynou ze členství ve ŠKOFIT týmu?
Pokud se stanete členem ŠKOFIT týmu, získáváte automaticky informace o zdravém životním stylu (články, pozvánky na konference) a můžete se přihlásit na tréninky či fitness lekce organizované ŠKOFIT týmem (př. z minulosti „Běh pro neběžce“, „Den s jógou“, přednáška o „ Otužování“ aj.) Pokud chcete porovnávat své výkony a výsledky s ostatními sportovci ŠKOFIT týmu v rámci sportovních výzev, je potřeba si zřídit i členství ve ŠKOFIT ENDOMONDO týmu. Zároveň máte přístup do uzavřené FB skupiny, kde se dozvíte více o svých přátelích, chystaných akcí nebo třeba i aktuální sněhové zpravodajství a stav tras v okolí a jiné zajímavosti.

7) Co potřebuji pro plné členství ve ŠKOFIT ENDOMONDO týmu?
Abyste se mohl/a zapojit do výhod ŠKOFIT ENDOMONDO členství (účast ve sportovních výzvách), je potřeba si zřídit účet ENDOMONDO (www.endomondo.com) a propojit se s přítelem ŠKO FIT (nutné psát odděleně). Pak již stačí přijmout jakoukoliv ŠKOFIT výzvu a zapnout si aplikaci ENDOMONDO kdykoliv půjdete sportovat.

8) Mohu se stát součástí ŠKOFIT týmu a jeho součástí ŠKOFIT ENDOMONDO týmu?
ANO. Členství ve ŠKOFIT týmu, potažmo ve ŠKOFIT ENDOMONDO týmu je otevřeno každému, kdo má zájem o sport a zdravý životní styl a chce se aktivně zapojit do ŠKOFIT týmu. Výhody plynoucí z účasti ve výzvách (např. odměny za umístění) nebo účast na organizovaných akcích (tréninky, fitness lekce) však jsou určeny všechny, pokud pořadatel ŠKOFIT neurčí jinak, a to vždy přímo v podmínkách výzvy či daného tréninku (více vždy informace na webových stránkách ŠKOFIT a nebo přímo u správců na skofit@skoda-auto.cz). 

9) Používám jinou aplikaci na měření svých výsledků, mohu se také účastnit?
Pro účast na ŠKOFIT výzvách je potřeba mít ENDOMONDO aplikaci. Jiné aplikace není možné bohužel propojit se ŠKOFIT výzvami.

Endomondo aplikace a její zprovoznění

1) Co je ENDOMONDO?
ENDOMONDO (více na www.endomondo.com) je celosvětová aplikace měřící Vaši sportovní aktivitu.

2) Jak si zřídím svůj vlastní účet na ENDOMONDO?
Nejprve je potřeba na PC vyhledat stránku www.endomondo.com, zde si zřídíte účet tak, že vytvoříte uživatelské jméno (např. Jméno Příjmení) a heslo, kterým se pak budete přihlašovat. Postupujte podle instrukcí. Následně si stáhněte aplikaci ENDOMONDO do svého mobilního telefonu.

3) ENDOMONDO již používám, jak se propojím se ŠKOFIT týmem?
Stačí, když se přihlásíte ke svému účtu na ENDOMONDO (musíte být ale přihlášen přes počítač) a do vyhledávání přátel zadáte ŠKO FIT (nutné psát odděleně). Pak zašlete žádost o přátelství a my Vám ji schválíme. Následně Vám zašleme pozvánku do všech aktuálně probíhajících výzev.

4) Mám problém najít ŠKO FIT přítele na ENDOMONDO. Co dál?
Napište nám své přihlašovací jméno na skofit@skoda-auto.cz a my Vás sami vyhledáme a pošleme Vám pozvánku na přijetí přátelství.

5) Jak si nainstaluji ENDOMONDO do mobilu?
Na svém chytrém telefonu si přes vyhledávání aplikací (google play či appstore) najděte aplikaci ENDOMONDO (zelená ikonka) a tu si pak stáhněte do mobilu. Posléze ji otevřete, pokud bude vyžadovat přihlášení, zadejte stejné údaje, jako kdybyste byl/a na počítači a přihlašoval/a se do svého účtu.

6) Používám chytré hodinky, jak spáruji informace z hodinek do aplikace?
ANDROID hodinky: stáhněte si aplikaci ENDOMONDO (stejně, jako byste postupovali na mobilním telefonu) a zapněte ji stejně jako v mobilu, když půjdete sportovat.

ŠKOFIT Endomondo výzvy

1) Jak naleznu výzvy, které organizuje právě ŠKOFIT tým?
Pozvánku do výzev zasílá ŠKOFIT tým vždy při jejím založení všem současným členům týmu ŠKOFIT. Pokud jste pozvánku nedostal/a, kontaktujte nás na email: skofit@skoda-auto.cz a rádi Vám pozvánku znovu zašleme.

2) Mohu se přihlásit do všech výzev?
ANO. Samozřejmě do všech aktuálně běžících ŠKOFIT výzev a jste vítán/a. Nebo si vyberte jen ty, které Vám nejvíce sedí. Podmínkou členství není být součástí všech výzev.

3) Je potřeba, abyste viděli všechna má data (tréninky apod.), které nespadají do výzvy, ve které jsem přihlášen/a?
NE. Pro účely hodnocení výsledků a případné kontrole dodržování podmínek dané výzvy nejsou pro nás potřeba veškerá data. Nicméně potřebujeme mít možnost vidět do všech tréninků, které jste započetl/a do probíhající výzvy a která jsou započítaná do Vašich výsledků.

4) Jak se odhlásím z výzvy?
Odhlásit se z výzvy můžete kdykoliv v průběhu jejího konání. Tedy např. pokud výzva běží od 1. ledna do 31. března, pak se můžete odhlásit kdykoliv do 31. března. Pokud se budete chtít odhlásit po skončení výzvy (např. 1. dubna), není to již možné a všechna Vaše data budou stále zobrazena ve výsledkové listině. Jediná možnost, jak se případně dle Vašeho přání z ukončené výzvy odhlásit, aby nikdo neviděl Vaše data je, že se úplně odhlásíte z přátelství se ŠKOFIT týmem. Což je ale škoda a nás by to mrzelo.

5) Jak se znovu přihlásím do výzvy?
Kdykoliv během jejího trvání je možné znovu výzvu přijmout a znovu se i po předchozím odhlášení přihlásit. Veškerá data, která splňují podmínky dané výzvy, se okamžitě započítají. Není však možné se přihlásit do již ukončené výzvy. Stačí nás kontaktovat na skofit@skoda-auto.cz a my Vám aktuálně probíhající výzvy zašleme.

6) Pokud jsem se přihlásil/a do výzvy až po jejím spuštění, co mé tréninky, které jsem měl/a již nasportované?
Všechny tréninky, které splňují podmínky dané výzvy, se okamžitě propíší do Vaší výsledkové listiny.

7) Když se odhlásím z výzvy, zmizí všechna data o mě v dané výzvě?
ANO. Všechna data a výsledky, které jste dosavad ve výzvě uvedl/a. Stejně tak zmizí i informace o tom, že jste ve výzvě byl/a součástí (nebude Váš nickname ve výsledkové listině).

ŠKOFIT uzavřená Facebooková skupina

1) Jak se stanu členem uzavřené skupiny ŠKOFIT na Facebooku?
Stačí, když se přihlásíte na Facebook (Vaše běžné přihlášení) a pošlete žádost o přijetí do skupiny ŠKOFIT (vyhledáte ve vyhledávači). Podmínkou je být členem Škofit týmu.

2) Jaké příspěvky mohu přidávat do skupiny pro ostatní členy?
Můžete přidávat příspěvky ohledně sportu, Vašich sportovních aktivitách, nápady na zajímavá místa či sporty, informace o blížících se zajímavých závodech. Dále můžete přidávat příspěvky ohledně zdravé stravy apod.

3) Jak mohu přidávat příspěvky do skupiny pro ostatní členy?
Příspěvky se přidávají stejným způsobem, jako byste psali na svůj Facebook. Přidat můžete i fotografie či odkazy na články.

4) Nemám FACEBOOK a používat ho nechci, musím se stát členem skupiny?
NIKOLIV. Stejně, jak je členství ve ŠKOFIT týmu dobrovolné, je i členství v uzavřené Facebookové skupině dobrovolné.

5) Jak se odhlásím ze skupiny FACEBOOK?
Stačí, když zrušíte členství ve skupině.